Performans Pazarlaması
Performans pazarlaması, dijital pazarlama dünyasında sonuç odaklı, verimli ve ölçülebilir bir yaklaşımdır. Bu strateji, işletmelerin pazarlama bütçelerini optimize etmelerine ve yatırım getirisini (ROI) maksimize etmelerine olanak tanır. Biz, performans pazarlaması hizmetlerimizle hedeflerinize ulaşmanızı sağlıyoruz.
Markanızın dijitaldeki hedeflerini gerçekleştirmek için mecraya değil hedef kitleye ve hedefe odaklanarak stratejik bir planlama yaparız. Bu planlamayı yaparken, sizin hedeflerinizi, ne yapmak istediğinizi, nasıl bir yatırım bütçesi ile ilerlemek istediğinizi, hedef kitlenizi de göz önünde bulundurarak sizi hedefinize ulaştırmak için en doğru zamanda, en doğru mecrada, doğru kişiye erişerek performans odaklı çalışırız. Hedefleriniz doğrultusunda erişebileceğimiz kanallarda optimum yatırım bütçesi ile maximum dönüş elde etmek için çalışırız.
Performans odaklı bu kanallar, genellikle Google Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı, Alışveriş Reklamları, Youtube Reklamları ve Sosyal Medya (Facebook, Instagram, Tiktok, Snapchat, Pinterest, Linkedin…) reklamlarından oluşmaktadır.
Performans Pazarlamasının Avantajları
Kampanyalarınızın başarısını net bir şekilde ölçmek ve analiz etmek mümkündür. Bu sayede, hangi stratejilerin işe yaradığı ve hangi alanlarda iyileştirme yapılması gerektiği belirlenebilir. Kaynaklar daha verimli kullanılır, çünkü yalnızca belirli hedeflere ulaşıldığında ödeme yapılır. Bu, maliyetleri düşürür ve ROI’yi artırır. Hedef kitlelere daha etkili bir şekilde ulaşmak mümkündür. Sosyal medya platformları ve diğer dijital kanallar, demografik bilgiler, ilgi alanları ve davranışlar gibi çeşitli kriterlere göre hedefleme yapmayı sağlar.
Performans pazarlaması, kampanyaların hızla ölçeklenebilmesini ve farklı pazar koşullarına adapte olabilmesini sağlar.
Web sitesi trafiğini izlemek ve analiz etmek için kullanılır.
Daha gelişmiş analitik ihtiyaçlar için tercih edilir.
Kullanıcı davranışlarını anlamak için ısı haritaları ve oturum kayıtları sağlar.
Arama motoru reklamcılığı ve display reklamlar için kullanılır
SEO, SEM ve içerik pazarlama stratejileri geliştirmek için kullanılır.
Sosyal medya hesaplarını yönetmek ve analiz etmek için kullanılır.
E-posta kampanyaları oluşturmak ve analiz etmek için kullanılır.
Diğer web siteleri veya kişiler aracılığıyla ürün veya hizmetlerinizi tanıtır ve satış başına ödeme yapılmasını sağlarız. Bu, geniş bir kitleye ulaşmak ve dönüşüm oranlarını artırmak için etkili bir yöntemdir.
Google Ads ve Bing Ads gibi platformları kullanarak, anahtar kelimelere dayalı reklam kampanyaları yürütürüz. Tıklama başına maliyet (CPC) modeli, performans pazarlamasının önemli bir bileşenidir.
Facebook, Instagram ve LinkedIn gibi platformlarda hedeflenmiş reklam kampanyaları yürütürüz. Sosyal medya reklamcılığı, geniş bir kitleye ulaşmak ve markanızın bilinirliğini artırmak için kullanılır.
Potansiyel müşterilerinize yönelik e-posta kampanyaları ile dönüşüm sağlar, e-posta listeleri, segmentasyon ve kişiselleştirilmiş içerik stratejileri geliştiririz.
Daha önce web sitenizi ziyaret eden veya markanızla etkileşimde bulunan kullanıcılara yeniden reklam gösterir, dönüşüm oranlarını artırmak için stratejiler geliştiririz.
Performans pazarlaması hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak ve işletmenizin dijital pazarlama stratejilerini güçlendirmek için bizimle iletişime geçin. Size özel çözümlerimizle, hedeflerinize ulaşmanız için yanınızdayız.
SZUTEST Teknoloji’nin uzman Performans Pazarlaması ekibi ile siz de hedeflerinize ulaşabilirsiniz.